måndag 20 juni 2011

Sommarlov

Jag ser att jag fått många läsare eller iaf många besök. Det är ju fantastiskt!
Tusen tack alla ni som läser. Jag hoppas att ni hittar något matnyttigt =)
Kommentera gärna så jag får se vilka ni är!

Har funderat hur jag ska göra med detta bloggande under sommaren men kommit fram till att jag nog måste ta sommarlov från bloggen. Tyvärr.

Är i full gång att planera vårt bröllop om fyra veckor så det är ofattbart mycket att stå i. Och sedan vill vi vara nygifta ett tag utan att kanske blogga på fritiden ;) Sen är ju sommar att vara i stugorna och bada o sola o läsa o pyssla o spela spel o lösa korsord. Inte att sitta inne framför en dataskärm.

Kanske att det blir nåt inlägg då o då men jag lovar inget. Vet helt enkelt inte hur jag ska hinna med. Har fullt sjå med att hinna få klart allt till bröllopet utan att blogga.

Men i augusti då får sommarlovet från bloggandet vara slut helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar